پایان فرش سپید
تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, | 19:13 | نویسنده : f.z.g

سلام دوستان خوب هستید!!!! یه خبر خیلی خیلی بد بد، برای بچه هایی که فرش سپید می دیدن فردا می خواد تموم شه ،تموم، چی کار کنیم ها من که میخوام از فردابه بعد ساعت 6:50 تا 7:30 کلمو بزنم به دیوار شما هم می توانید در این طرح شرکت کنید     با تشکر 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت18:22---17 بهمن 1391
هیچی فقط در حد یه شعر بود معنیشم مشخصه

فافا
ساعت20:45---16 بهمن 1391
سلام بابت مدرسه ببخشید به افتخار چهارتاییمامون چهاربار دوست دارم

دوست دارم

دوست دارم

دوست دارم

33 تا بوس تقدیم دوست گلم

راستی وبت عالی بابا اصلا بگم ترکوندی
پاسخ:مرسی عزیز دلم بابت اون غزیه که اصلا منتفیه عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آسان دی ال
  • بروجرد