خدا حافظ فرهاد

یه سوال دارم شما می دونستین فرهاد ظریف از تیم ملی خداحافظی کرد

من که تازه متوجه شدم

وایییییییییییییییییی دیگه کی لیبرو تیم ملی میشه

خداحافظ

یاد خدا حافظی فرهاد مجیدی افتادم

چرا هر چیییییییییییی فرهاد حدا حافظی می کنه؟؟؟؟؟؟

وایییییییییی نکه فرهاد قایمی هم خدا فظی کنه؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت10:44---5 دی 1392
فرهاد قائمی خداحافطی نمی کنه هنوز جونه ظریف حدودا 32 سالش بود


به منم بسر خوشحال میشم


راستی اس استه
پاسخ:می دونم فقط همه جا آبی


✿Áreƒeh✿
ساعت18:42---21 آذر 1392
چــــــــــــــــــــــی ؟؟؟؟؟کی؟؟؟؟کجا؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟:- ((
پاسخ:هیچی آجی تو باغ نیستی


صادق لیدر
ساعت17:18---21 آذر 1392
چی بگم!
پاسخ:هیچی


niloo
ساعت13:10---21 آذر 1392
aji mersi bekhater nazarat
پاسخ:خواهش میکنم قابل نداشت ببخشید دیر کردم


امیروبانو88
ساعت13:22---18 آذر 1392
آره 4 گوش رو بوسید
پاسخ:چرا پس من ندیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


zahra e
ساعت19:10---16 آذر 1392
نه نمی دونستم چراااااااااااااااااااااااااا؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:منم نمی دونم چرااااا


محمد حسین
ساعت18:45---16 آذر 1392
چی بگم والا
پاسخ:فکرکنم سکوت بهترین چیزه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آسان دی ال
  • بروجرد