تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 17:12 | نویسنده : f.z.g

پسرک جلوی خانومی را میگیرد و با التماس میگوید :

 

 

 

خانم ! تو رو خدا یه شاخه گل بخرید

 

 

 

زن در حالی که گل را از دستش میگرفت

 

 

 

 

نگاه پسرك را روي كفش هايش حس كرد

 

 

 

چه كفش هاي قشنگي داريد ! زن لبخندي زد و گفت:برادرم برايم خريده است

 

 

 

دوست داشتي جاي من بودي؟ پسرك بي هيچ درنگي محكم گفت:

 

 

 

نه ولي دوست داشتم جاي برادرت بودم!

 

 

 

تا من هم براي خواهرم كفش مي خريدم




نظرات شما عزیزان:

دیوانه
ساعت20:00---16 بهمن 1391
ما باهم غیرممکن راممکن میسازیم فقط باید باهم باشیم

یه بنده خدا
ساعت18:19---16 بهمن 1391
سلام گلم ادب حکم میکرد بیام و وب جالبی داری ولی من پرسپولیسی هستم بای
پاسخ:عیب نداره ما با همه دوستیم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آسان دی ال
  • بروجرد