تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 13:7 | نویسنده : f.z.g

با این عسکا حد اقل کمی به این فوتبالی که سر تاسرشو بی اخلاقی گرفته میشه امید وار شد ...

مهم نیست که قرمز باشی یا آبی مهم، این کار خوبه ...

موافقی عااایااا؟؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

pooya
ساعت23:29---29 تير 1393
salam
che ajab oomadi ??
belakhare karimi raft

پاسخ:خخخخخ


mahdi
ساعت4:24---26 تير 1393
درود.
من برگشم!
ب علت زياد بودن نظراتم نتونسم برا پستات نظر بدم در اتيه نزديک جبران ميکنم!
راسي اپم ها
فدات
پاسخ:مرسی داداش بهت سر زدم


مهدیه
ساعت19:52---22 تير 1393
ینی من عاشششق خودمم که هنوزم میام بهت سرمیزنم
پاسخ:خخخخ من دیوونتم


سمر
ساعت18:00---10 تير 1393
منم دلم بدات تنگ شده بی معدقت میری دیگه هم نمیای کجایی پس تو چرا اپ نمیکنی
پاسخ:سلام عخشم ببخشید دیگه میام


مرد همیشه آبی
ساعت21:59---3 تير 1393
سلام دوست خوبم
منو که یادت نرفته
ببخشید که چند وقتی نبودم
وبلاگمو دوباره بروز کردم
دلم خیلی واسه وب قشنگت تنگ شده بود
پاسخ:سلام داداش جووون منم دیگه میام خوشحال میشم سر بزنی


ارشيا
ساعت12:02---19 ارديبهشت 1393
كجايي ؟


پاسخ: سلام داداش اومدم :))


سمر
ساعت0:03---12 ارديبهشت 1393
قوربون اون فنت ابی برم که این قدر خوشگلههههههه

دلم میـــــــــــــــــخواهـــــــ د ســــــــــــــینه ام را بشــــــــــــــــــکافم...



این قلب تکــــــــــــــــــــــــه پـــــــــــــــــــــاره را به همه نشــــــــــــــــــــان بدهـــــــــــــــــم.....



تا آنقـــــــــــــــــــــــــــ ـــدر نپرســــــــــــــــــــــــــ ـــند چرا گرفتـــــــــــــــــــه ایی؟
پاسخ: وااای من چقدر دلم برات تنگ شد سمر جونم


بچه آبی
ساعت2:17---2 ارديبهشت 1393
حتما به وبلاگم سر بزن
پاسخ:چشم


لیلی
ساعت16:34---16 فروردين 1393
زنده بااااااااااااااااااااااد علی دایی
پاسخ:در این که علی دایی یه اسطوره هست شکی نیست


بچه آبی
ساعت12:27---16 فروردين 1393
سلام

کوشی...!!!!!؟؟

خیلی وقته که نیستی!!؟؟؟؟
پاسخ:سلام شرمنده تو این چند وقته اینترنتم قطع بود


ســــــاینا
ساعت21:09---10 فروردين 1393
استقلالی؟آبی؟کجایی؟
پاسخ: این جام دیگه از این به بعد میام :))


بچه آبی
ساعت19:06---12 اسفند 1392
سلام

کاملا موافقم

دمشون گرم

باریک
پاسخ:آره ایول دارن


محمدصالح
ساعت16:45---12 اسفند 1392
بله موافقم اونم چجور..........
پاسخ:پس دمشون گرم :))


اشکناز
ساعت13:34---12 اسفند 1392
ازکجامیدونی؟شاید دارن تظاهرمیکننن
پاسخ:آجی انقدر منفی فکر نکن من خودم چند تا دیگه عکس از علی دایی در حال خوندن قرآن دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آسان دی ال
  • بروجرد