تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, | 9:53 | نویسنده : f.z.g

 من.....من......من
رویایی دارم رویای پیروزی
رویای دوری از ننگ های دیروزی
من.....من.....من
...

رویایی دارم از جنس اول شدن
چه با مانوئل ژوژه چه مایلی کهن

درد فوتبالی که از لنگ تهی میشه
درد تیمی که داره مشکل از ریشه
درد شیث و نصرتی های آواره
یا تیمی که بازیکنایی مثل کریم ببعی داره

تعبیر این رویا گرفتن یک جامه
گرفتن یک جام تعبیر رویامه
رویای من اینه شانزدهم نشیم
اینکه فکر نکنن که ما هیچ کسیم

من.....من.......من
رویایی دارم....رویای نباختن
رویای یک روز 4 تایی نشدن
من....من.....من
رویایی دارم که غیر ممکن هست
تیمی بهتر از اسقلال مگه هست؟؟؟

لیگی که بازیکناش لنگی نمی شن
پولکی و بی غیرت و بنزی نمی شن
لیگی که تیم ملی و بازیکناش بهترینن
با این حال لنگیا همیشه توش .............!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آسان دی ال
  • بروجرد